Bienvenidos a esta página del “Colegio ValdeSerra”, un Centro Educativo homologado, privado, laico, mixto y bilingüe.
En el Colegio ValdeSerra creemos que la Educación es la clave para alcanzar una sociedad mejor, una sociedad en la que nuestros alumnos, sus hijos, aprendan a ser felices y a hacer felices a los demás.
Nuestro Proyecto Educativo se asienta sobre una educación en valores y en un modelo bilingüe de aprendizaje.
ValdeSerra NEWS
ValdeSerra A CLEAN AND SUSTAINABLE WORLD

Water as a source of life and support of our society, that is the concept assimilated by students when they see wastewater coming and become a clean water that can be reintroduced into the environment.

On May 30th, our 3rd and 4th ESO students made a visit to the EDAR (Vera Sewage Treatment Plant) of the Codeur wastewater treatment plant.

The students were able to know in first person the operation of this purifier and become aware of the importance of returning water to...

more information

A CLEAN AND SUSTAINABLE WORLD

Displaying 1 to 5 (of 352 news) Result Pages:  1  2  3  4  5 ...  [Next >>]
Languages
.::On-Line::.
.::Nuestro código.
Nuestra responsabilidad::.
BOX_FACEBOOK
.:: Colegio ValdeSerra :: Avda. Alhambra n 2 - Cruce Puerto Rey - Ctra. Vera a Garrucha - 04621 Vera (Almera) - Tfno.: 950 462 115 - Fax: 950 462 224 ::.